Фредерік Беґбедер » 99 франків [14,99 €]
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного] | ||||||||||||||||||||||||||||||
99 франків [14,99 €](пер. М.О. Ілляшенко, О.М. Ногіна)
Роман
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Відгуки читачів:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
09.06.2009 •
ponedilok
@tymofiy
Все простіше. Є поняття своєчасності та джерела отримання інформації. Як правило, перше пов'язано з віком та життєвими досвідом/поглядами, зокрема інфантилізмом особи (що більш характерно для молоді). Для другого характерне те, що зазвичай прочитання книжки дає сильніший вплив на свідомість читача. Простіше кажучи: частіше змушує задуматися, в тому числі й над очевидними речами. Я читав цю книжку в студентські роки, коли задумування над серйозними речами ще не увійшло в звичку, тому це справило значно більше враження, ніж якби я зараз глянув фільм, знятий за мотивами.
08.06.2009 •
tymofiy
Дивився фільм, і зовсім нічого нового чи «оковідкриваючого» для себе не знайшов. Машина крутиться, товари виробляються, їх мають купувати, купи-купи-купи потрібне як мастило, тож реклама мусить заставляти людей хотіти те, про що вони вчора ще й не думали.
Нічого дивного. Може і неприємно, але мріяти змінити суть корпоративного світу атакуючи рекламу (як герой фільму) — просто безглуздо.
29.03.2009 •
ponedilok
Як не дивно, але книжка відкриває очі на деякі очевидні речі. Дійсно, свободи вибору немає. "Мода", "тренд", "стиль" - поняття, що замінили собою нормальні людські потреби другого рівня (після насущних: іжа, житло і т.п.). Сьогодні необхідно виглядати як, а не бути. І це дратує, бо ті самі тенденції, часто в не менш бридких формах, видно й в Україні.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||