|
Написано: |
2024 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
25.02.2024 |
|
Твір змінено: |
25.02.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(4.4 МБ)
|
|
Опис: |
ЯК ТИ? Уроки з психології для школярів (10–14 років) : навч.-метод.
посіб. для педагогів і психологів / Алексєєва О., Антощенко Я., Базима Н.,
Беженова С., Бесчастна Л., Вініцька М., Гондюл І., Гольцева І., Дорошен-
ко Н., Задорожна Н., Марченко Л., Мирошниченко У., Падій О., Попель-
ницька О., Савицька Н., Сербайло К., Ситник Н., Тараріна О., Хмелєва-То-
карєва О., Цимбал С., Шевченко Ю. — Київ, 2024. — 347 с.
Навчально-методичний посібник для учнів 5–8 класів «Як ти? Уроки з психології
для школярів» був створений у рамках національної антибулінгової програми «Друж-
ній простір».
Він містить теоретичну інформацію щодо психологічних особливостей учнів
5–8 класів, а також методичні рекомендації до проведення уроків з психології на такі
важливі теми, як: «Самооцінка та самоцінність», «Стрес і стресостійкість», «Взаємодія
в команді: конфлікти», «Інакшість іншого та толерантність», «Особисті межі», «Емо-
ційний інтелект», «Основи самопідтримки та самодопомоги у складних ситуаціях».
Зазначені матеріали можуть бути використані під час формування громадян-
ської та соціальної компетентності реалізації соціальної та здоров’язбережувальної
освітньої галузі Державного стандарту повної загальної середньої освіти, затвердже-
ного постановою Кабінету Міністрів України № 898 від 30 вересня 2020 р.
Навчально-методичний посібник призначений для практичних психологів та со-
ціальних педагогів закладів загальної середньої освіти, а також може бути викорис-
таний учителями під час виховних заходів та в позашкільній роботі. Запропонований
посібник може супроводжувати як самостійний предмет, так і використовуватися для
підсилення інших уроків навчальної програми. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Передмова 7
РОЗДІЛ 1. Становлення особистості підлітка 11
Психологічні особливості учнів 5 класу (10–11 років) ............ 15
Психологічні особливості учнів 6 класу (11–12 років) ............. 18
Психологічні особливості учнів 7 класу (12–13 років) ............. 21
Психологічні особливості учнів 8 класу (13–14 років) ............ 24
РОЗДІЛ 2. Методичні рекомендації до проведення
уроків з курсу «Психологія» у 5–8 класах
(10–14 років) 29
Орієнтовний зміст навчальної програми ................................... 29
Тема 1. Самооцінка та самоцінність ............................................... 41
Тема 2. Стрес і стресостійкість ........................................................ 67
Тема 3. Взаємодія в команді: конфлікти ..................................... 107
Тема 4. Інакшість іншого та толерантність ............................... 153
Тема 5. Особисті межі ....................................................................... 191
Тема 6. Емоційний інтелект ........................................................... 239
Тема 7. Основи самопідтримки та самодопомоги
у складних ситуаціях ........................................................................ 281
Додатки 313
Список використаної літератури 345
|
|
|