Віктор Андрущенко » Культура як аксіологічна матриця освіти
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Культура як аксіологічна матриця освіти
Праця
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.06.2019 |
|
Твір змінено: |
24.06.2019 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.3 МБ)
|
|
Опис: |
Андрущенко В.
Культура як аксіологічна матриця освіти / В. Андрущенко, В. Гончаров, В. Молодиченко, Л. Панченко. – К. : «МП Леся», 2017. – 303 с.
ISBN 978-966-97599-0-0
Постановку проблеми взаємозв’язку культури, цінностей та освіти автори
здійснюють на основі аналізу відповідної філософської традиції, що обґрунтовує
необхідність підготовки «нового вчителя». Предметом порівняльного аналізу є
етнопедагогічний, антропологічний, культурологічний, аксіологічний, системний,
особистісний, діяльнісний, компетентнісний підходи.
Аксіологічні аспекти проблеми підготовки сучасного вчителя розглядають-
ся в руслі концепту європейського вибору України. Предметом аналізу є характер
та особливості співвідношення українських та європейських цінностей. Звертаєть-
ся увага на постійний та переривчастий характер ціннісних трансформацій в
українському суспільстві, на непослідовний і фрагментарний характер інно-
ваційного процесу в освіті. Обґрунтовуються відповідні пропозиції стосовно ре-
алізації вимог сучасної філософії освіти, орієнтованої на кращі світові та європей-
ські зразки, організації підготовки нового вчителя.
Монографія стане у нагоді дослідникам в галузі філософії освіти, освітньої
політики, соціальної філософії, а також викладачам, аспірантам та студентам ви-
щих навчальних закладів. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Замість передмови. Епоха, культура, цінності і учитель............................. 8
Розділ 1. Феномен нового учителя у дискурсі сучасності…… ............ ..16
Глава 1.1. Теоретико-методологічні засади дослідження процесу
підготовки нового учителя....................................................................... 17
Глава 1.2. Філософія та основні напрями підготовки нового
учителя ....................................................................................................... 44
Глава 1.3. Провідні технології підготовки нового учителя................... 72
Розділ 2. Культурне середовище формування нового учителя............. 99
Глава 2.1. Людинотворча природа та сутність культури .................... 100
Глава 2.2. Українська наука та її значення у підготовці нового
учителя ..................................................................................................... 110
Глава 2.3. Громадська думка як чинник культурного
середовища............................................................................................... 134
Глава 2.4. Роль національної традиції та релігійного чинника у
підготовці нового учителя...................................................................... 156
Глава 2.5. Менеджмент організації розвитку культурного
середовища як основи підготовки нового учителя для XXI
століття..................................................................................................... 184
Розділ 3. Культурологічний концепт локалізації цінностей в
системі освіти................................................................................................ 203
Глава 3.1. Культурно-ціннісна природа педагогічного процесу ....... 204
Глава 3.2. Глобалізаційна зміна ціннісних пріоритетів в
культурі і освіті ....................................................................................... 226
Глава 3.3. Освіта як поле вибору цінностей: свобода і
необхідність, можливість і дійсність..................................................... 248
Глава 3.4. Убезпечення молоді від руйнаційних ідеологічних
впливів...................................................................................................... 280
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|