Тетяна Андрущенко » Конституціалізація освітнього простору Європи: аксіологічний вимір
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Конституціалізація освітнього простору Європи: аксіологічний вимір
Праця
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.06.2019 |
|
Твір змінено: |
01.07.2019 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.8 МБ)
|
|
Опис: |
Андрущенко В.
Конституціалізація освітнього простору Європи: аксіологічний вимір / В. П. Андрущенко, Т. В. Андрущенко, В. Л. Савельєв. – К. : «МП Леся», 2017. – 464 с.
ISBN 978-966-8126-92-5
Унікальне видання присвячено обґрунтуванню ціннісного виміру
інтеграційних процесів освітнього європейського простору, місця і ролі
в ньому України, її ініціатив, спрямованих на впровадження в життя
Педагогічної конституції Європи.
Видання призначене для фахівців у галузі освітньої політики, нау-
ковців, викладачів вищих навчальних закладів, вчителів загальноосвіт-
ніх шкіл, професійно-технічних закладів, усіх, хто цікавиться пробле-
мами сучасного розвитку освіти. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ ............................................................................................................. 8
Розділ 1. Цінності, Конституція, освіта – органічна єдність у дії ... 17
1.1. Конституціалізація – відповідь на виклики європеїзації...... 18
1.2. Ціннісний контекст освіти: історична ретроспектива .......... 39
1.3. Загальносвітові та національні традиції
освітніх реформ – гармонізація взаємовпливу ....................... 61
1.4. «Болонізація» освітнього процесу:
проблеми і перспективи............................................................ 80
Розділ 2. Традиційні освітні цінності у глобальному вимірі ......... 103
2.1. Рівний доступ до якісної освіти – колізії впровадження.... 104
2.2. Економізація освіти – відповідь на виклики
національного і глобального ринку....................................... 124
2.3. Управління освітою – зміна пріоритетів................................ 153
2.4. Університетська автономія: нові виклики.............................. 173
2.5. Соціальна відповідальність університету:
нові умови – нові орієнтири? ................................................. 186
Розділ 3. Аксіологічна платформа
спільного педагогічного простору Європи....................... 197
3.1. Людиноцентризм ..................................................................... 198
3.2. Демократія................................................................................ 221
3.3. Миролюбство і екологічна безпека........................................ 242
3.4. Толерантність і права людини................................................ 268
Розділ 4. Аксіологічний досвід української педагогіки –
органічна складова європейської освіти ......................... 293
4.1. Ціннісні витоки української освіти........................................ 294
4.2. «Козацька педагогіка» – не тільки національна екзотика .. 338
4.3. Радянська система освіти – ціннісна парадоксальність...... 363
4.4. Сучасна українська педагогіка –
пошуки в дискурсі людиноцентризму................................... 375
Розділ 5. Освіта і культура – важливий фактор
міжцивілізаційного діалогу ................................................. 393
Додатки ................................................................................................. 413
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|