Анжела Акайомова » Семіотична модель комунікації реклами
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Семіотична модель комунікації реклами

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 22.01.2019
Твір змінено: 22.01.2019
Завантажити: pdf див. (224.8 КБ)
Опис: Ґілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2011. – Вип. 45.


Аналізуються моделі комунікації реклами. Основна увага приділяється специфіці п’яти основним типам уявлення про предмет, що розрізняються по характеру знакової субстанції.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.