Анжела Акайомова » Особливості іміджу як складової політичного маркетингу
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Особливості іміджу як складової політичного маркетингу

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 22.01.2019
Твір змінено: 22.01.2019
Завантажити: pdf див. (138.6 КБ)
Опис: Політичний менеджмент. – 2010. – №1.


У статті висвітлюються шляхи створення привабливого для виборця іміджу політичної партії в процесі її підготовки до участі у виборчій кампанії.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.