Олександра Стасюк » Радянські виборчі кампанії як засіб індоктринації суспільства (на прикладі Української РСР повоєнного періоду)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Радянські виборчі кампанії як засіб індоктринації суспільства (на прикладі Української РСР повоєнного періоду)

Стаття
Написано: 2018 року
Розділ: Історична
Твір додано: 11.01.2019
Твір змінено: 11.01.2019
Завантажити: pdf див. (239.9 КБ)
Опис: Стасюк О. Радянські виборчі кампанії як засіб індоктринації суспільства (на прикладі Української РСР повоєнного періоду) / О. Стасюк // Український історичний журнал. - 2018. - № 4.

Висвітлюються форми, методи та зміст передвиборчих аґітаційно-пропаґан-
дистських акцій повоєнного періоду в Українській РСР. Показано місце вибор-
чих кампаній у системі радянської пропаґанди. Наголошено на керівній ролі
партії в організації та проведенні аґітації, що перетворювало процес на моно-
польну ідеологічну кампанію. Показано роль урядових чинників щодо проведен-
ня виборчих кампаній у західноукраїнських областях. Визначено спільні та
відмінні риси ведення передвиборчої аґітації у східних і західних реґіонах УРСР,
оцінено ефективність їх впливу на свідомість населення. Основними факто-
рами несприйняття змісту передвиборчої пропаґанди мешканцями західно-
українських територій названо історичний досвід, здобутий в європейських
парламентських структурах, та національно-визвольний рух.
Ключові слова: радянська пропаґанда, форми й методи передвиборчої аґіта-
ції, Українська РСР, західноукраїнський реґіон, повоєнний період.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.