Вікторія Школа » Інфраструктура товарного ринку
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Інфраструктура товарного ринку

Посібник
Написано: 2006 року
Розділ: Навчальна
Твір додано: 29.03.2011
Твір змінено: 29.03.2011
Завантажити: pdf див. (1,5 МБ)
Опис: Викладено систему методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього (макро- та мікро-) маркетингового середовища підприємств, підходи до прогнозування зміни основних показників кон’юнктури ринку, дослідження споживачів, конкурентів та інших економічних контрагентів. Наведено правила інтерпретації результатів ринкових досліджень та їх документування. Аналізується велика кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення.
Навчальний посібник містить практикум з основних розділів курсу.
Для викладачів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових підрозділів та інших спеціалістів, чия діяльність пов’язана з практичним маркетингом.

Прокопенко О.В., Школа В.Ю., Дегтяренко О.О., Махнуша С.М. Інфраструктура товарного ринку. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 296 с.
ISBN 966-364-392-7
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.