Андрій Гаррієвич Шевцов » До питання про порівняння понятійно-термінологічного поля галузі спеціальної освіти в українській та англійській мовах
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

До питання про порівняння понятійно-термінологічного поля галузі спеціальної освіти в українській та англійській мовах

Стаття
Написано: 2019 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 26.11.2019
Твір змінено: 26.11.2019
Завантажити: pdf див. (873.3 КБ)
Опис: Шевцов А.Г., Никоненко Н.В. - До питання про порівняння понятійнотермінологічного поля галузі спеціальної освіти в українській та англійській мовах // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). - 2019. - Вип. 13. - С. 324-340.

Проведений аналіз використання термінів у наукових та методичних роботах дозволяє говорити про неузгодженість тлумачення українських та іншомовних понять спеціальної освіти, що спонукає поставити питання про уніфікацію понятійно-термінологічного поля галузі спеціальної освіти. Ситуацію ускладнює невідповідність між кількістю сучасної довідникової термінологічної літератури зі спеціальної освіти та потребами зростаючої кількості педагогів, залучених до освіти осіб із обмеженнями життєдіяльності. Для вирішення зазначених проблем, а також для надання українським вченим можливості долучитися у світову спільноту та розвивати галузь відповідно до міжнародних стандартів. Досліджено, що значна частина понять галузі не відповідає вимогам до термінів. Запропоновано власну класифікацію лексики спеціальної освіти шляхом розподілу на лексико-тематичні групи. Зазначено, що у світовій та вітчизняній практиці термінологічні нововведення вводяться не лише словниками, але й нормативно-правовими документами.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.