Ірина Шандра » Представницькі організації буржуазії українських губерній (1861 – 1919 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Представницькі організації буржуазії українських губерній (1861 – 1919 рр.)

Дисертація
Написано: 2016 року
Розділ: Історична
Додав: balik2
Твір додано: 11.04.2017
Твір змінено: 22.04.2024
Завантажити: pdf див. (5.6 МБ)
Опис: Мета дослідження полягає у тому, щоб на основі аналізу історичних джерел, здобутків попередників, керуючись сучасною методологією пізнання історичних явищ і процесів дослідити участь представницьких організацій буржуазії українських губерній у суспільно-політичних і соціально-економічних процесах другої половини ХІХ – початку ХХ ст.

Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких основних наукових завдань:
 з’ясувати й проаналізувати стан наукової розробки проблеми,
проаналізувати джерельну базу, визначити й обґрунтувати методологічні
засади дослідження;
 охарактеризувати передумови виникнення представницьких
організацій буржуазії;
 розглянути наявні класифікації представницьких організацій
підприємців, визначити їхні сильні та слабкі сторони, запропонувати
власний варіант класифікації;
 проаналізувати правові умови виникнення та діяльності
представницьких союзів, зміни в законодавчій базі Російської імперії щодо
союзів і товариств;
 визначити особливості офіційних (створених за переважної участі
влади) і приватних організацій підприємців (сформованих за ініціативою
самих представників капіталу);
 висвітлити головні напрями діяльності та специфіку об’єднань за
галузями виробництва та сферами діяльності (важка промисловість,
харчова промисловість, торгівля, сільське господарство, кооперація,
транспорт, фінанси, установи сприяння економічному розвитку);
 показати характерні риси представницьких союзів місцевого,
регіонального та загальнодержавного рівнів;
 проаналізувати проект уніфікації всіх представницьких
організацій буржуазії за зразком європейських торгово-промислових палат,
визначити причини його невдачі;
 відстежити напрями взаємодії представницьких організацій із
суспільством, виділити головні соціально-культурні проекти, реалізовані
за допомогою представницьких структур;
 визначити внесок окремих особистостей у діяльність
представницьких організацій (подати особистісний вимір діяльності
представницьких організацій);
 охарактеризувати головні напрями діяльності представницьких
корпорацій підприємців в умовах Першої світової війни (виробничий,
транспортний, робітничий та благодійний напрями);
 показати ставлення бізнес-кіл до військово-політичних подій
1917 – 1919 рр., бачення підприємцями перспектив подальшого соціально-
економічного та суспільно-політичного розвитку.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.