Володимир Пилипчук » Інтернет-маркетинг
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Інтернет-маркетинг

Посібник
Написано: 2007 року
Розділ: Навчальна
Твір додано: 26.03.2011
Твір змінено: 26.03.2011
Завантажити: pdf див. (822,7 КБ)
Опис: Навчальний посібник розроблений для підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг». В роботі розглядаються концепція та методологія Інтернет-маркетингу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, формування товарів та їх ціноутворення, специфіки розподілу та просування в Інтернеті. Досліджуються вимоги стосовно ефективного функціонування web-сайту підприємства. Розглянуті типові стратегічні рішення в Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей. Теоретичні розділи закінчуються питаннями щодо самоконтролю знань студентів. Практичний розділ включає тести та завдання для самостійної роботи.
Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.

Литовченко І.Л., Пилипчук В.П. Інтернет&маркетинг: Навчальний посібник.– К.: Центр учбової літератури, 2008. – 184 с.
ISBN 978-966-364-676-3
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.