Анатолій Маслов » Інформаційна економіка: становлення, структура та теоретичне осмислення (вид. 2016)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Інформаційна економіка: становлення, структура та теоретичне осмислення (вид. 2016)
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
05.11.2018 |
|
Твір змінено: |
13.11.2018 |
|
Завантажити: |
djvu
(14.6 МБ)
|
|
Опис: |
Маслов А. О.
Інформаційна економіка: становлення, структура та теоретичне осмислення: монографія. — 2-ге вид., випр. і доп. / А. О. Маслов — К.: ВПЦ "Київський університет", 2016. — 512 с.
ISBN 978-966-439-918-7
Розглянуто сутність, структуру й основні проблеми становлення і теоретичного осмислення такого нового явища сучасності, як інформаційна економіка та економіка знань. Розкрито зміст інформаційної економіки, яка має онтологічний і гносеологічний аспекти, висвітлено широкий спектр сучасних теорій, у яких присутні аспекти інформаційної економіки й економіки знань. Друге видання виправлено й доповнено рядом нових аспектів теорії і практики інформаційної економіки, зокрема, дослідженням гетерогенності концепцій асиметрії інформації на противагу основам ортодоксального конкурентно-рівноважного аналізу у працях В.-С. Вікрі, Дж.-А. Міррліса, Дж. Акерлофа, М. Спенса, Дж. Стігліца.
Для викладачів, наукових працівників, аспірантів, студентів, усіх, хто цікавиться проблемами сучасної економіки й економічної теорії. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ 5
Розділ 1. Зміст та структура інформаційної економіки 16
1.1. Природа та сутність інформації 16
1.2. Зміст і структура економічної інформації 41
1.3. Інформаційні продукти та їхні особливості 53
1.4. Інформаційна революція кінця XX – початку XXI сторіччя і її вплив на техніку, технологію та виробництво 75
1.5. Інтернет та інформаційно-комунікаційні технології як онтологічна складова інформаційної економіки 88
1.6. Структура інформаційної економіки та її місце в сучасному господарстві 124
Розділ 2. Гносеологічні основи теорії інформаційної економіки 135
2.1. Гносеологічні витоки теорії інформаційної економіки 135
2.2. Використання модельного інструментарію в інформаційній економіці 151
2.3. Взаємодія позитивного та нормативного аспектів теорії інформаційної економіки 166
2.4. Постнекласичні концепції в теорії інформаційної економіки 188
Розділ 3. Еволюція теорії інформаційної економіки наприкінці XX – на початку XXI сторіччя 207
3.1. Основні етапи розвитку теорії інформаційної економіки наприкінці XX сторіччя 207
3.2. Трансакційні основи теорії інформаційної економіки у теорії фірми Р. Коуза 219
3.3. Теорія пошуку інформації Дж. Стіглера як економічна теорія інформації 242
3.4. Концепція нової мережевої економіки у розвитку теорії інформаційної економіки 258
Розділ 4. Гетерогенність концепцій асиметрії інформації основам ортодоксального конкурентно-рівноважного аналізу 292
4.1. Асиметрія інформації та несприятливий відбір 292
4.2. Інформаційна асиметричність на ринку праці: "аукціон Вікрі" і "економіка батога і пряника" Дж.-А. Міррліса 303
4.3. Концепція асиметрії інформації та негативна селекція на ринку "лимонів" Дж. Акерлофа 316
4.4. Теорія інформаційних сигналів М. Спенса 335
4.5. Аналіз інформаційної економіки Дж. Стігліцем у межах нового кейнсіанства при становленні інформаційної парадигми 352
Розділ 5. Інформаційно-знаннєві характеристики економіки в теоріях кінця XX – на початку XXI сторіччя 369
5.1. Інформаційно-знаннєва складова теорії інтелектуального капіталу 369
5.2. Використання ідей нагромадження інформації та знань у неокласичних теоріях людського капіталу 386
5.3. Інформація та знання в теорії "нової хвилі" зростання з ендогенним технологічним прогресом 396
5.4. Теорія недосконалої інформації Р. Лукаса й концепція циклу "нових класиків" 430
5.5. Динамічна теорія створення та управління організаційним знанням 437
Висновки 460
Список літератури 479
4
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|