Володимир Васильович Марчук » Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 10.01.2019
Твір змінено: 10.01.2019
Завантажити: pdf див. (296.7 КБ)
Опис: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. – 2013. – Вип. 111.


У статті обґрунтовується ідея, що у відношенні ціннісних орієнтацій чітко виражені два різних підходи: соціологічний і психологічний.

Соціологічний підхід у відношенні ціннісних орієнтацій формується в ширшому значенні ставлення людини до суспільства і людини до людини, він спрямований у майбутнє, має значення для досягнення будь-якої мети.

Психологічний підхід до поняття "цінності" полягає в тому, що вони розглядаються в плані особливого значення для кожного члена соціальної групи. Життя може бути лише "засобом" для досягнення мети і цінність його залежить від цінності цієї мети.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.