Олена Марчук » Учителі України в освітніх реформаційних процесах в період хрущовської «відлиги» (друга половина 50-х – перша половина 60-х рр. ХХ ст.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Учителі України в освітніх реформаційних процесах в період хрущовської «відлиги» (друга половина 50-х – перша половина 60-х рр. ХХ ст.)
Праця
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
21.06.2017 |
|
Твір змінено: |
21.06.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.5 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – на основі виявлення, узагальнення і критичного
аналізу архівних джерел, здобутків історіографії, сучасної методології
дослідити та комплексно висвітлити особливості життя та діяльності
вчительства загальноосвітніх шкіл УРСР у другій половині 50-х – першій
половині 60-х років ХХ ст.
Відповідно до мети були визначені такі завдання:
– з’ясувати стан наукової розробки теми, проаналізувати її джерельну базу
та обґрунтувати теоретико-методологічні принципи дослідження;
– охарактеризувати причини та наслідки реформаційних процесів в освітній
галузі, дослідити участь учителів у здійсненні реформи та зміни в організації
навчально-виховної роботи в школах;
– простежити зміни в реформуванні системи підготовки та перепідготовки
педагогічних кадрів;
– розкрити процес забезпечення загальноосвітніх шкіл учителями,
висвітлити динаміку кількісно-якісного складу вчителів та вплив органів влади
на ці показники;
– окреслити специфіку ідеологічної роботи з учителями та з’ясувати
особливості участі освітян в агітаційно-пропагандистській роботі;
– відобразити місце вчителів у тогочасному суспільстві, зміни в умовах
праці та соціальному забезпеченні, дослідити матеріально-побутові умови та
життєвий рівень вчителів загальноосвітніх шкіл. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП…………………………………………………………………………….4
РОЗДІЛ 1. ІСТОРІОГРАФІЯ, ДЖЕРЕЛА, МЕТОДОЛОГІЯ
ДОСЛІДЖЕННЯ………………………………………..……………………….9
1.1. Історіографія проблеми……………………………………………………9
1.2. Джерельна база………………………………………………………...….27
1.3. Теоретико-методологічна база дослідження………..………………....35
РОЗДІЛ 2. РЕФОРМУВАННЯ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ І ВЧИТЕЛІ………...40
2.1. Освітня реформа: історико-правовий аспект ……………………………..40
2.2. Участь учителів у здійсненні реформи………………………………….…57
2.3. Зміни в організації навчально-виховної роботи вчителів ……………..68
РОЗДІЛ 3. КІЛЬКІСНО-ЯКІСНІ ЗМІНИ У СКЛАДІ УЧИТЕЛЬСЬКИХ
КАДРІВ…………………………………………………………………………..82
3.1. Забезпечення загальноосвітніх шкіл учителями……………………...…..82
3.2. Система підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів…………….97
3.3. Соціально-матеріальне становище вчителів наприкінці 50- х – на початку
60-х років ХХ ст.………….............……………………………………….….…111
РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ РЕАЛІЇ ЖИТТЯ ВЧИТЕЛІ.130
4.1. Зміни в умовах праці та соціальне забезпечення вчителів…………….130
4.2. Житлово-побутові умови шкільного вчительства……...………………..143
ВИСНОВКИ……………………………………………………………...…….168
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ………….....180
ДОДАТКИ…………………………………………………………..…………...230
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|