Олена Марчук » Учителі України в освітніх реформаційних процесах в період хрущовської «відлиги» (друга половина 50-х – перша половина 60-х рр. ХХ ст.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Учителі України в освітніх реформаційних процесах в період хрущовської «відлиги» (друга половина 50-х – перша половина 60-х рр. ХХ ст.)

Праця
Написано: 2017 року
Розділ: Історична
Твір додано: 21.06.2017
Твір змінено: 21.06.2017
Завантажити: pdf див. (1.5 МБ)
Опис: Мета дослідження – на основі виявлення, узагальнення і критичного
аналізу архівних джерел, здобутків історіографії, сучасної методології
дослідити та комплексно висвітлити особливості життя та діяльності
вчительства загальноосвітніх шкіл УРСР у другій половині 50-х – першій
половині 60-х років ХХ ст.
Відповідно до мети були визначені такі завдання:
– з’ясувати стан наукової розробки теми, проаналізувати її джерельну базу
та обґрунтувати теоретико-методологічні принципи дослідження;
– охарактеризувати причини та наслідки реформаційних процесів в освітній
галузі, дослідити участь учителів у здійсненні реформи та зміни в організації
навчально-виховної роботи в школах;
– простежити зміни в реформуванні системи підготовки та перепідготовки
педагогічних кадрів;
– розкрити процес забезпечення загальноосвітніх шкіл учителями,
висвітлити динаміку кількісно-якісного складу вчителів та вплив органів влади
на ці показники;
– окреслити специфіку ідеологічної роботи з учителями та з’ясувати
особливості участі освітян в агітаційно-пропагандистській роботі;
– відобразити місце вчителів у тогочасному суспільстві, зміни в умовах
праці та соціальному забезпеченні, дослідити матеріально-побутові умови та
життєвий рівень вчителів загальноосвітніх шкіл.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.