Андрій Лень » Особливості збуту продукції харчової промисловості України на зовнішні ринки в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Особливості збуту продукції харчової промисловості України на зовнішні ринки в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.

Стаття
Написано: 2012 року
Розділ: Історична
Твір додано: 15.05.2019
Твір змінено: 15.05.2019
Завантажити: pdf див. (199,4 КБ)
Опис: Україна–Європа–Світ. Міжнародний збірник наукових праць. Серія: Історія, міжнародні відносини. – Вип. 10. – Тернопіль: Видавництво ТНПУ ім. В.Гнатюка, 2012.


У статті розглядається проблема збуту продукції харчової промисловості українських губерній Російської імперії у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. на зовнішні ринки. Досліджуються ринки збуту продукції, аналізуються наслідки для України та Російської імперії загалом.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.