Василь Кононенко » Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи»
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи»

Стаття
Написано: 2012 року
Розділ: Історична
Твір додано: 25.10.2013
Твір змінено: 25.10.2013
Завантажити: pdf див. (342 КБ)
Опис: Український історичний збірник / Гол. ред. Т. Чухліб. НАН України. Інститут історії України, Рада молодих вчених. – Вип. 15. – К.: Інститут історії України, 2012. - 372 с.

У статті представлено авторський погляд на використання методологічних підходів інтелектуальної історії «Кембриджської школи» для переосмислення національного наративу про Гетьманщину. Розглянуто, згідно концепції П. Гордона, визначення предмета досліджень інтелектуальної історії та методологічні підходи К. Скіннера. Представлено приклади переосмислення конструювання минулого у Гетьманщині кінця XVII — початку XVIII ст. з перспективи методологічних підходів «Кембриджської школи» інтелектуальної історії.
Ключові слова: Гетьманщина, інтелектуальна історія, «Кембриджська школа».
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.