Марія Кагальна » Повсякденне життя вчителів УРСР у другій половині 1950-х – першій половині 1960-х рр.
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Повсякденне життя вчителів УРСР у другій половині 1950-х – першій половині 1960-х рр.
Праця
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
25.07.2017 |
|
Твір змінено: |
25.07.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.4 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – на основі всебічного аналізу широкого кола джерел
та наукового доробку вчених дослідити повсякденне життя вчителів УРСР у
другій половині 1950-х – першій половині 1960-х рр.
Досягнення поставленої мети передбачає вирішення наступних завдань:
– з’ясувати ступінь вивчення теми, узагальнити історіографію та
проаналізувати джерельну базу;
– дослідити кількісно-якісний склад та соціально-демографічні
характеристики вчителів, з’ясувати рівень забезпеченості шкіл педагогічними
кадрами;
– проаналізувати матеріально-побутові умови та рівень життя освітян;
– визначити вплив ідеологічної системи на повсякдення вчителів,
простежити участь освітян у лекційно-агітаційній пропаганді та громадській
роботі;
– проаналізувати дозвілля вчителів, визначити місце та вплив релігії на їх
повсякденне життя. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП……………………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ 1
ІСТОРІОГРАФІЯ ТА ДЖЕРЕЛЬНА БАЗА ДОСЛІДЖЕННЯ……………....9
1.1. Стан наукової розробки теми……………………………………………...…...9
1.2. Джерельна база дослідження……………………………………………..…..46
РОЗДІЛ 2
ВЧИТЕЛЬСТВО УРСР ЯК СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНА ГРУПА
УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА……………………………………………55
2.1. Кількісний та якісний склад вчителів……………………………..................55
2.2. Соціально-демографічна характеристика освітян……………………….….78
РОЗДІЛ 3
МАТЕРІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ СТАНОВИЩЕ ВЧИТЕЛЬСТВА УРСР…..86
3.1. Матеріальне забезпечення та рівень життя освітян…………………………86
3.2. Житлово-комунальні та побутові умови вчителів……………….…..…….112
РОЗДІЛ 4
ПОЛІТИЧНА ТА СОЦІОКУЛЬТУРНА СКЛАДОВА
ПОВСЯКДЕННОГО ЖИТТЯ ВЧИТЕЛЬСТВА УРСР…………………….133
4.1. Вплив політичної та ідеологічної системи на повсякденне життя
педагогів…………………………………………………………………………...133
4.2. Духовна сфера повсякденного життя освітян………………………..…….156
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….…..175
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ…………………183
ДОДАТКИ………………………………………………………………………..231
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|