Вікторія Дуркалевич » Моделювання наративної ідентичності та індивідуального міфу у творах Івана Франка, Анджея Хцюка і Бруно Шульца
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Моделювання наративної ідентичності та індивідуального міфу у творах Івана Франка, Анджея Хцюка і Бруно Шульца
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Додав: |
balik2
|
|
Твір додано: |
24.01.2017 |
|
Твір змінено: |
25.01.2017 |
|
Завантажити: |
doc
див.
(2 МБ)
doc.zip
(492.4 КБ)
|
|
Опис: |
Мета цієї роботи полягає у концептуалізації розуміння Франкової, Хцюкової й Шульцової автонарацій як простору моделювання наративної ідентичності й індивідуального міфу, що розгортаються у вигляді структур (само)розуміння як таких, у яких відбувається активна праця з досвідом, сенсом і системою особистісних цінностей. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП ……………………………………………..……………………………… 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМАТИКИ НАРАТИВНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ……….……………………………………………………….. 18
1.1. “Розповідаю, отже, існую”: я у наративному модусі ……………………… 18
1.2. Автонаративне конструювання ідентичності …………………...…………. 23
1.3. Автобіографічна пам’ять як культурна практика ……………….…………. 28
1.4. Типологія моделювання наративної ідентичності й індивідуального міфу: компаративний аспект …………………………………………………….……… 39
Висновки до розділу 1 ……………………………………………………………. 45
РОЗДІЛ 2. АВТОНАРАЦІЯ І ТЕРАПІЯ: МІФОЛОГІЗАЦІЯ АВТОБІОГРАФІЧНОГО ДИСКУРСУ У ТВОРЧОСТІ ІВАНА ФРАНКА 47
2.1. Пошук зразкового читача: лектура автобіографічного тексту та її де(ре)канонізація………………………………………………………………..… 47
2.2. Від емоційного до культурного факту: наративне опрацювання травми втрати ………………………………………………………………………..…….. 70
2.3. Наративна поліфонія топосу батькової кузні…………………..…...…….. 100
2.4. Автонаративне опрацювання інкашості ………………………..…………. 119
2.5. Реактуалізація тіньових скриптів у я-наративі…………………….……… 133
2.6. Наративна реконструкція досвіду “міської цивілізації”……………..…… 148
2.7. Пригадування як (пере)формулювання індивідуального міфу……...…… 202
Висновки до розділу 2………………………………………………….………... 220
РОЗДІЛ 3. АВТОНАРАЦІЯ І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ: СЕМІОТИЗАЦІЯ СПОГАДУ У ДИЛОГІЇ АНДЖЕЯ ХЦЮКА……........................................... 222
3.1. Метанаративізація мнемонічного дискурсу………….………………….… 222
3.2. Семіотизація топографії спогаду………………………………………...… 235
3.3. Реактуалізація антропологічного осердя спогаду………………………… 243
3.4. Автонаративний дискурс як рецептивний проект…………………..…….. 264
Висновки до розділу 3 …………………………………………….…..………… 273
РОЗДІЛ 4. АВТОНАРАЦІЯ І КАТАСТРОФА: ДЕКОНСТРУКЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО МІФУ У ПРОЗІ БРУНО ШУЛЬЦА……………… 275
4.1. Потреба наративізації світу як конфронтаційна практика…….….……… 275
4.2. Концептуалізація міфонаративної артикуляції дійсності………...……… 290
4.3. Референційна порожнеча нарації: деструкція ідентичності……………… 313
Висновки до розділу 4……………………………….……………….………..… 342
ВИСНОВКИ ……......…………………………………………………………… 344
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ……………………….……… 354
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|