Олександр Чернуха » Стан науки та освіти в Третьому рейху
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Стан науки та освіти в Третьому рейху

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 03.08.2019
Твір змінено: 03.08.2019
Завантажити: pdf див. (829.2 КБ)
Опис: Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2015. – Вип. 102 (11).


Висвітлено політику нацистського режиму у Німеччині у галузі науки та освіти. Автор спробував з’ясувати наскільки серйозно були деформовані ці сфери, з огляду на тоталітарний характер гітлерівської держави та глобальну ідеологізацію суспільного життя. Задля реалізації поставленного завдання ним були використані, як загальнонаукові (аналізу, синтезу, дедукції), так і спеціальні історичні (історико-порівняльний, проблемно-хронологічний, історико-генетичний, історико-системний тощо) методи у рамках антропологічного підходу. У висновках наголошується на досягненні нацистами свідомої дегуманізації системи освіти та наданні науці прикладного характеру. Внаслідок такого стану речей німецький народ протягом тривалого часу був ізольований від тих процесів, які відбувались в інших країнах, що безумовно негативно відбилось на загальному рівні німецької науки та освіти.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.