Фредерік Беґбедер » 99 франків [14,99 €]
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

99 франків [14,99 €]

Роман
Написано: 2000 року
Джерело: www.ae-lib.org.ua
Розділ: Художня
Твір додано: 18.01.2008
Твір змінено: 10.07.2022
Завантажити: epub (187.8 КБ) fb2.zip (179 КБ) htm (324 КБ) htm.zip (157.1 КБ) pdf див. (966 КБ) txt див. (533.1 КБ) txt.zip (176.8 КБ)
Опис: Культовий роман початку ХХІ століття. Закінчилась епоха влади Капіталу, настала епоха влади Реклами. Свобода вибору - міф, усе визначається за вас, ви купите все, що вам продадуть.
 
Відгуки читачів:
 
09.06.2009 • ponedilok
@tymofiy
Все простіше. Є поняття своєчасності та джерела отримання інформації.

Як правило, перше пов'язано з віком та життєвими досвідом/поглядами, зокрема інфантилізмом особи (що більш характерно для молоді).

Для другого характерне те, що зазвичай прочитання книжки дає сильніший вплив на свідомість читача. Простіше кажучи: частіше змушує задуматися, в тому числі й над очевидними речами.

Я читав цю книжку в студентські роки, коли задумування над серйозними речами ще не увійшло в звичку, тому це справило значно більше враження, ніж якби я зараз глянув фільм, знятий за мотивами.
08.06.2009 • tymofiy
Дивився фільм, і зовсім нічого нового чи «оковідкриваючого» для себе не знайшов. Машина крутиться, товари виробляються, їх мають купувати, купи-купи-купи потрібне як мастило, тож реклама мусить заставляти людей хотіти те, про що вони вчора ще й не думали.

Нічого дивного. Може і неприємно, але мріяти змінити суть корпоративного світу атакуючи рекламу (як герой фільму) — просто безглуздо.
29.03.2009 • ponedilok
Як не дивно, але книжка відкриває очі на деякі очевидні речі. Дійсно, свободи вибору немає. "Мода", "тренд", "стиль" - поняття, що замінили собою нормальні людські потреби другого рівня (після насущних: іжа, житло і т.п.). Сьогодні необхідно виглядати як, а не бути. І це дратує, бо ті самі тенденції, часто в не менш бридких формах, видно й в Україні.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.