Христина Астапцева » Історія моди у традиційних та новітніх медіа (досвід України та англомовних країн)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Історія моди у традиційних та новітніх медіа (досвід України та англомовних країн)

Стаття
Написано: 2017 року
Розділ: Публіцистика
Твір додано: 15.07.2019
Твір змінено: 15.07.2019
Завантажити: pdf див. (3 МБ)
Опис: У статті охарактеризовано сучасний стан науково-популярних видань та цифрових медіа з історії моди в Україні та англомовному світі. Метою дослідження е визначення можливостей нових медіа (цифрових) як сучасних, альтернативних книжковим, каналів популяризації знань.
Під час дослідження використано статистичний аналіз емпіричної інформації для отримання фактичних даних, що відображають стан розвитку книговидавничої справи та цифрових медіа з історії моди в Україні та англомовних країнах; контент-моніторинг для змістового аналізу інформації про стан науково-популярної книги і цифрових медіа з історії моди в Україні (2003-2017 рр.) та світі (2016-2017 рр.); синхронний метод для вивчення англо- та україномовних книговидавничих продуктів та цифрових медіа з історії моди, що з’являються в різних регіонах України і світу одночасно; ретроспективний метод для з’ясування передумов існуючої нині ситуації в галузі науково-популярної літератури і цифрових медіа з історії моди.
Як результат, було досліджено веб-ресурси, електронні видання, групи у соцмережах, блоги, що популяризують галузь історії моди. Проаналізовано спільні та відмінні риси науково-популярних видань порівняно із цифровими медіа. Запропоновано методи популяризації знань з історії моди в Україні.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.