Анатолій Адруг » Чернігівське видання «Молитвослова триакафістного» 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Чернігівське видання «Молитвослова триакафістного» 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова
Не визначено
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
08.07.2016 |
|
Твір змінено: |
08.07.2016 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.1 МБ)
|
|
Опис: |
Сіверянський літопис. - 2016. - № 3 (129)
Стаття присвячена чернігівському виданню «Молитвослова триакафістного»
1697 р. У текстовій частині і графічному оформленні книги обігрується слово «три».
Три акафісти, Свята Трійця, Троїцький собор та Троїцько-Іллінський монастир у
Чернігові. Герб І. Обидовського має три камені, символіка яких тлумачиться автором
Л. Крщоновичем. Присвята складається із трьох частин. Все це також виявлено і в
графічному оздобленні видання. Кожний акафіст представлений відповідною компо-
зицією на титульному аркуші та в текстових ілюстраціях. Маємо яскравий приклад
барокового синтезу графіки і слова.
Ключові слова: Чернігів, бароко, графіка, література, бароковий синтез мистецтв |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|